چقد دلگیرم از زمانه ...

چقد دلگیرم از زمانه ...

چقد دلگیرم از زمانه دیگر حتی به خودمم اعتماد ندارم انگار این دنیا یه چیزی کم داره. انگار دروغ بهتر از صداقته انگار هر چه بیشتر خیانت کنی بیشتر عزیزی. انگار همه چیز معکوس شده زمانه داره معکوس کار میکنه     

 

  



نظرات شما عزیزان:

سارينا
ساعت19:31---13 دی 1393
Engaaaaaaaaaaar......ey khoda

سحربانو
ساعت12:51---10 دی 1393
سلام meysam
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

meysam بهم سر بزن منتظرتم


سحربانو
ساعت9:43---10 دی 1393
سلام meysam
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

meysam بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت9:41---9 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی meysam ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت8:37---8 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی meysam ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت18:11---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی meysam ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت14:07---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی meysam ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, ] [ 1:3 ] [ meysam ]
[ ]

دريافت کد :: صداياب